Jelikož už konečně jsem se měl čeho chytit, tak jsem trochu zapátral a bohužel to opravdu vypadá, že sensiseeds už není co bývala.
Obzvlášť v poslední době, se lze dohledat celkem velkého počtu nespokojených zákazníků.
StaffordVerified order
Published 4 days ago
I have used this site on several…
I have used this site on several occasions and have always been satisfied. On my last purchase of feminized seeds it turned out a rouge male plant was also part of the batch. This then caused pollination of all the females plants and a very poor harvest. I was less attentive as had never experienced or expected this and only realised my situation too late in the process.
Sensi Seeds
Reply from Sensi Seeds
Published 3 days ago
Hello Stafford,
We are very sorry to hear that you have not had a good experience with our product.
We’ve sent you an e-mail to solve this as soon and as satisfactory as possible.
Sincerely,
Max
Customer Service Sensi Seeds
jamel kannoufiVerified order
Published 26 November 2018
sur la commande que je vous ai faite
sur la commande que je vous ai faite , 4 graines sur 9 n'ont pas germées .
C'est inacceptable !
J'espère un geste commercial de votre part afin que je puisse continuer à vous faire confiance.
Sensi Seeds
Reply from Sensi Seeds
Published 27 November 2018
Bonjour Jamel,
Très désolés d’apprendre que vous n'avez pas eu une bonne expérience avec notre produit.
Nous vous enverrons un mail pour vous résoudre le problème le plus vite et satisfaisant possible
Cordialement,
Max
Customer Service Sensi Seeds
philippe1 review
Verified order
Published 26 November 2018
bonjour
bonjour
vous avez de bons produits la seule chose qui me fais voter ainsi c'est que j'ai eu un pied mâle sur le lot.
pas cool , si vous voulez je vous envois les graines crées.
cordialement
Sensi Seeds
Reply from Sensi Seeds
Published 27 November 2018
Bonjour Philippe,
Désolés d’apprendre que vous n'avez pas eu une bonne expérience avec notre produit.
Nous avons envoyé un mail et nous vous contacterons le plus vite possible.
Cordialement,
Max
Customer Service Sensi Seeds
catherine prudhomme1 review
Verified order
Published 23 November 2018
bonjour
bonjour, sur 15 graines achetées seules 6 ont germé j'étais un peu déçue
Sensi Seeds
Reply from Sensi Seeds
Published 27 November 2018
Bonjour Catherine,
Très désolés d’apprendre que vous n'avez pas eu une bonne expérience avec notre produit.
Nous vous enverrons un mail pour vous résoudre le problème le plus vite et satisfaisant possible
Cordialement,
Max
Customer Service Sensi Seeds
RJH1 review
Verified order
Published 23 November 2018
Worst Seed bank by far for quality. Never again!
In all the years i’ve been doing this, I finally decided to give Sensi Seeds a go.
Never Again! By far the worst quality products compared to literally any other seed bank.
Dont waste your time and money.
Very, very disappointing.
Sensi Seeds
Reply from Sensi Seeds
Published 27 November 2018
Hello, we are very sorry to hear that you have not had a good experience with our product. We've sent you an e-mail to solve this as soon as satisfactory as possible.
Sincerely,
Max
Customer Service Sensi Seeds
vini1 review
Verified order
Published 20 November 2018
Achat de graines féminisées
Achat de graines féminisées, 1/2 à 2/3 seulement qui germent et poussent.
Un peu décevant...
Sensi Seeds
Reply from Sensi Seeds
Published 27 November 2018
Bonjour Vini,
Nous sommes désolé d'apprendre que vous avez eu des problèmes lors de la germination de vos graines.
Vous recevez un e-mail de notre part afin que nous puissions faire le nécessaire pour vous.
Cordialement,
Max
Customer Service Sensi Seeds
Jochen Wolf1 review
Verified order
Published 19 November 2018
dauert viel zu lange bis das Produkt…
dauert viel zu lange bis das Produkt ankommt.
am 26,09. bestellt und heute 19.11.2018 immer noch nicht da.
Das geht so gar nicht.
Sensi Seeds
Reply from Sensi Seeds
Published 20 November 2018
Hallo Jochen, es tut uns leid, dass Sie mit unserem Produkt keine guten Erfahrungen haben. Können Sie uns eine E-Mail mit Ihrer 12-stelligen Bestellnummer an
info@sensiseeds.com senden?
Wir werden uns so schnell wie möglich mit Ihnen in Verbindung setzen. Mit freundlichen Grüßen Customer Service Sensi Seeds
atd..atd...atd.. No nečte se to moc hezky když jsem dal za 3 semena 28€.. a když mi to roste.. Jelikož jsem celkem plašák, a dělám občas unáhlené závěry, tak jsem jim psal mail, kde se jich sice ptám na něco, ale způsobem abych mě řekli, něco úplně jiného. Chci vědět jak se k tomuto problému postaví, jestli budou zapírat, nebo ignorovat, nebo třeba mají návrh nějaká kompenzační nabídky. Přeci jen, předpokládám že jejich zisky budou astronomické.. Tzn. že slušnost by byla alespoň částečně kompenzovat škody které způsobili.. Chápu že by to bylo hodně peněz, ale vydělávají určitě tolik, že by si to mohli dovolit. Takže doufám, že jejich přístup bude přátelský a chápavý, ale samozřejmě že smířený jsem s nejhorším.
Každopádně zrovna když začnu pěstovat od semínka, se roky vyhlížená a obdivovaná banka takhle posere.. Prostě nemůžu mít nic snadno a jednoduše..
to je prostě asi ten život, ať jde o sv. hmotu, práci, nebo cokoli jiného.. Všecko si musím poctivě vydřít pokud chci úspěch.. Jeden se se všeckym narodí